Teksten en ideeën. De Kleine Lettertjes: 06 - 28063863.

Concept van Nix: anti-alcoholcampagne

Voor Bite Actiemarketing mocht ik een campagne bedenken, gericht op jongeren in sportkantines. Nog altijd lukt het hen om, ook al zijn ze jonger dan 18, alcohol te krijgen. Dan moet je doorkomen met teksten die ook een beetje binnenkomen, toch? Het barpersoneel T-shirts met de tekst ‘Mij fles je niet’ en verder nog wat, ehm, lullige kopregels. Ze moeten snappen dat je het hier aan de bar niet meer hoeft te proberen.

Ook weer gedaan:
magazine voor
Van Omme en De Groot

Al sinds 2011 ben ik elk jaar de preferred copywriter voor het magazine DOEN van Van Omme en De Groot. Interviews afnemen op de gekste locaties. Op daken van hoogbouw. Boven op een bouwkraan. Op de start- en landingsbaan van Rotterdam The Hague Airport. De voorbeelden staan elders op deze site. Deze zomer maakten we nummer 16, waarvoor ik mezelf terugvond in o.a. een door Corona verlaten Diergaarde Blijdorp. Het thema van het magazine was deze keer ‘Doendenken’. Want je kunt wel bij de pakken neer gaan zitten, maar je komt verder met de schouders eronder. Daar gaan de inspirerende verhalen over. Zie hier het volledige magazine.

Naam en website voor vastgoedproject
Het Boegbeeld Op Scheveningen

‘Het Boegbeeld is het jongste voorbeeld van de nieuwe koers die Scheveningen vaart. Rond de haven wordt geleefd als nooit tevoren. Steeds meer toonaangevende restaurants openen hier hun deuren. Dit is ook de thuishaven van zeilers, surfers en de Volvo Ocean Race. En zie de revival van de boulevard. Het havengebied is ontdekt door mensen die alles uit het leven willen halen. Het krijgt meer en meer de grandeur van het naastgelegen Statenkwartier. In die golfbeweging past Het Boegbeeld. Dit veelzijdige appartementencomplex wordt gebouwd naast en boven het legendarische visrestaurant Weduwe van der Toorn. Dit wordt hét symbool van het nieuwste Scheveningen.’ Aldus de tekst die ik schreef voor dit project aan de Eerste Haven in Scheveningen.