Journalistieke en commerciële teksten. De Kleine Lettertjes: 06 - 28063863.

Den Haag Citymarketing

Den Haag trekt steeds meer bezoekers, zakelijk en privé. En terecht. Deze stad is prachtig. Het Conventionbureau van de Gemeente Den Haag vroeg om een campagne die buitenlandse meetingplanners enthousiast moet maken voor de residentie. We bedachten een campagne gebaseerd op de vele standbeelden in deze stad. Thema: make your meetings memorable. Waan jezelf een beroemdheid, die een standbeeld waard is. Het concept van de DM-campagne is helder en eenvoudig, zoals een concept hoort te zijn. Standbeelden worden opgericht voor mensen die iets bijzonders hebben gedaan. In Den Haag zien we Spinoza, vorsten, Haags Jantje en de oude Drees op die manier vereeuwigd. Als meeting planner kun je hier geschiedenis schrijven. In Den Haag organiseer je een event bieden waar ze het jaren later nog over hebben. Dit visual device was meteen ideaal om de mooiste locaties te laten zien. De sokkel werd de hele stad doorgesleept, de foto’s zijn op locatie geschoten. En dat zie je: IRL blijft gewoon veel sterker dan Photoshop.

Den Haag, campagnebeeld

 

Den Haag, sokkel4

 

 

Terug naar HOME 

 

Jarenlange ervaring
als interviewer. Daarom word je blij van mij.

‘Mooi artikel, dynamisch en mooi geordend in de chaos van het gesprek…’ Die reactie kreeg ik op een dubbelinterview dat ik voor het magazine DOEN van bouwer/ontwikkelaar Van Omme & De Groot mocht afnemen en uitschrijven. In die omschrijving “chaos van het gesprek” lees ik als interviewer een groot compliment. Here’s why.