Teksten en ideeën. De Kleine Lettertjes: 06 - 28063863.

Den Haag Citymarketing

Den Haag trekt steeds meer bezoekers, zakelijk en privé. En terecht. Deze stad is prachtig. Het Conventionbureau van de Gemeente Den Haag vroeg om een campagne die buitenlandse meetingplanners enthousiast moet maken voor de residentie. We bedachten een campagne gebaseerd op de vele standbeelden in deze stad. Thema: make your meetings memorable. Waan jezelf een beroemdheid, die een standbeeld waard is. Het concept van de DM-campagne is helder en eenvoudig, zoals een concept hoort te zijn. Standbeelden worden opgericht voor mensen die iets bijzonders hebben gedaan. In Den Haag zien we Spinoza, vorsten, Haags Jantje en de oude Drees op die manier vereeuwigd. Als meeting planner kun je hier geschiedenis schrijven. In Den Haag organiseer je een event bieden waar ze het jaren later nog over hebben. Dit visual device was meteen ideaal om de mooiste locaties te laten zien. De sokkel werd de hele stad doorgesleept, de foto’s zijn op locatie geschoten. En dat zie je: IRL blijft gewoon veel sterker dan Photoshop.

Den Haag, campagnebeeld

 

Den Haag, sokkel4

 

 

Terug naar HOME 

 

Naam en website voor vastgoedproject
Het Boegbeeld Op Scheveningen

‘Het Boegbeeld is het jongste voorbeeld van de nieuwe koers die Scheveningen vaart. Rond de haven wordt geleefd als nooit tevoren. Steeds meer toonaangevende restaurants openen hier hun deuren. Dit is ook de thuishaven van zeilers, surfers en de Volvo Ocean Race. En zie de revival van de boulevard. Het havengebied is ontdekt door mensen die alles uit het leven willen halen. Het krijgt meer en meer de grandeur van het naastgelegen Statenkwartier. In die golfbeweging past Het Boegbeeld. Dit veelzijdige appartementencomplex wordt gebouwd naast en boven het legendarische visrestaurant Weduwe van der Toorn. Dit wordt hét symbool van het nieuwste Scheveningen.’ Aldus de tekst die ik schreef voor dit project aan de Eerste Haven in Scheveningen.