Journalistieke en commerciële teksten. De Kleine Lettertjes: 06 - 28063863.

Fondsenwerving voor
Nederlands Bijbelgenootschap

Soms is social media het beste kanaal. Maar soms is het echt beter om nog met een ‘ouderwetse’ mailing binnen te komen. Maar dan moet die mailing wel tot in detail kloppen.Voor Bite Actiemarketing mocht ik lange tijd werken op hun account Nederlands Bijbelgenootschap. Ik heb dat met graagte gedaan, want met protestantse roots voel ik me in zekere zin nog altijd verwant met die visie op het leven. Het was bovendien leuk om, in deze digitale tijden, weer eens bezig te zijn met papieren DM. Lekker trutten op de tekst die op de envelop moet. De flow van de tekst. De call to action. De begeleidende brief. Lekker.

 

 

 

Jarenlange ervaring
als interviewer. Daarom word je blij van mij.

‘Mooi artikel, dynamisch en mooi geordend in de chaos van het gesprek…’ Die reactie kreeg ik op een dubbelinterview dat ik voor het magazine DOEN van bouwer/ontwikkelaar Van Omme & De Groot mocht afnemen en uitschrijven. In die omschrijving “chaos van het gesprek” lees ik als interviewer een groot compliment. Here’s why.