Journalistieke en commerciële teksten. De Kleine Lettertjes: 06 - 28063863.

NBTC: Nederland Europees kampioen!

Hij blijft maar scoren, die campagne die we bij Bite Creatieve Communicatie bedachten voor NBTC.

Na de internationale beurs in Las Vegas werden ‘we’ bijna wereldkampioen. Taiwan bleef ons voor. Maar in Barcelona was het wel prijs! Ik citeer even uit de mail die we van het NBTC ontvingen. ‘Het Holland Meeting Point is zojuist op de EIBTM in Barcelona onderscheiden met een award voor Best Stand Event & Feature. Mr. Holland’s ‘Add some orange’ werd unaniem verkozen als beste instrument om Hosted Buyers op originele wijze naar het Holland Meeting Point te trekken. De campagne ‘Meet Mr. Holland’ wordt ingezet om Nederland op de kaart te zetten als internationale congres- en vergaderbestemming.’ Einde citaat.

De campagne die internationaal zo veel stof deed opwaaien, was gebaseerd op het thema Add some orange. Daarbij bedachten we dat het wel geinig zou zijn als Mr. Holland met een nep-emmer oranje verf naar mensen zou gooien. Dat kon men dan posten, taggen en liken op Facebook. Werd heel veel gedaan en het was ‘the talk of the town’ op diverse buitenlandse beurzen. Je wilt toch laten zien: die Nederlanders doen het anders-dan-anders.

NBTC, prijs EIBTM

Prijsuitreiking EIBTM, voor NBTC

 

 

 

Jarenlange ervaring
als interviewer. Daarom word je blij van mij.

‘Mooi artikel, dynamisch en mooi geordend in de chaos van het gesprek…’ Die reactie kreeg ik op een dubbelinterview dat ik voor het magazine DOEN van bouwer/ontwikkelaar Van Omme & De Groot mocht afnemen en uitschrijven. In die omschrijving “chaos van het gesprek” lees ik als interviewer een groot compliment. Here’s why.